centrum pomocy

Przeglądaj inne treści

Dlaczego liczba odbiorców kampanii mailowej jest mniejsza niż suma odbiorów na zaznaczonych listach dystrybucyjnych?

Liczba odbiorców kampanii mailowej może być mniejsza niż suma odbiorów na zaznaczonych listach dystrybucyjnych w następujących przypadkach:

 

liczba odbiorców

 

Uwaga! Suma odbiorców nie zawsze równa się sumie liczebności kontaktów na zaznaczonych listach. Jeden kontakt może znajdować się na kilku listach równocześnie, ale mechanizm eliminowania dubli sprawi, że nie dostanie on kilku takich samych wiadomości e-mail. Liczebność adresatów kampanii prezentowana w Komunikatorze przy wysyłce kampanii, to liczebność unikalnych adresatów.

kopiuj link do schowka

Czy ten artykuł był pomocny?

Pomyślnie skopiowano do schowka

O czym chciałeś przeczytać, jakich treści brakuje?

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.