centrum pomocy

Przeglądaj inne treści

Dlaczego faktyczna liczba wysłanych maili w kampanii okazała się mniejsza niż planowana?

Faktyczna liczba wysłanych maili w kampanii może okazać się mniejsza niż planowano w następujących przypadkach:

  • na zaznaczonych listach znajdowały się kontakty oznaczone jako "pierwszy problem z doręczeniem" i w momencie wysyłki kampanii nie minęło 7 dni od wystąpienia problemu z doręczeniem do nich poprzedniej kampanii - podczas wysyłki kampanii takie kontakty odejmowane są z listy wysyłkowej
  • na zaznaczonych listach znajdowały się kontakty oznaczone jako "drugi problem z doręczeniem" i w momencie wysyłki kampanii nie minęło 7 dni od wystąpienia problemu z doręczeniem do nich poprzedniej kampanii - podczas wysyłki kampanii takie kontakty odejmowane są z listy wysyłkowej

 

Uwaga! Kontakty oznaczone jako "kontakty zablokowane" nie są brane pod uwagę już w momencie planowania wysyłki.

 

Zobacz także:

Dlaczego planowana liczba odbiorców kampanii mailowej jest mniejsza niż suma odbiorów na zaznaczonych listach?

 

kopiuj link do schowka

Czy ten artykuł był pomocny?

Pomyślnie skopiowano do schowka

O czym chciałeś przeczytać, jakich treści brakuje?

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.