centrum pomocy

Przeglądaj inne treści

Czym jest drugi problem z doręczeniem przy kontakcie?

problemy z doreczeniem

 

Jeśli kontakt posiada oznaczenie "drugi problem z doręczeniem":

drugi problem

oznacza to, że wysłana do niego kampania mailowa została odrzucona drugi raz pod rząd w odstępie minimum 7-dniowym. Taki adres jest tymczasowo blokowany w systemie na 7 dni. Blokada zostanie automatycznie usunięta przy ponownej próbie wysyłki wiadomości na ten adres po minimum 7 dniach od wystąpienia problemów (odblokowanie może nastąpić też ręcznie - przycisk "Odblokuj"). Jeśli przy okazji ponownej próby, ponownie zakończy się ona niepowodzeniem - adres otrzyma oznaczenie "kontakt zablokowany".

Najczęstszą przyczyną drugiego problemu z doręczeniem jest błąd serwera lub przepełnienie skrzynki pocztowej odbiorcy.

kopiuj link do schowka

Czy ten artykuł był pomocny?

Pomyślnie skopiowano do schowka

O czym chciałeś przeczytać, jakich treści brakuje?

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.