centrum pomocy

Przeglądaj inne treści

Czym jest kontakt zablokowany?

problemy z doreczeniem

 

Kontakt może zostać zablokowany z powodu problemów z dostarczeniem do niego kampanii mailowych.

kontakt zablokowany

Aby twój adres nadawcy oraz serwery pocztowe nie trafiły na czarną listę adresów spamujących, Oprogramowanie netPR.pl automatycznie blokuje wysyłkę do kontaktów, których serwer zwraca informację o trwałym błędzie (hard bounce) dostarczenia Twojej wiadomości lub konsekwentnie zwraca miękkie błędy (soft bounce):

  • błąd trwały (hard bounce) - np. adres nie istnieje. W takim przypadku kontakt od razu oznaczany jest jako kontakt zablokowany.
  • błąd miekki (soft bounce) - np. przepełniona skrzynka pocztowa. W takim przypadku kontakt otrzyma oznaczenie "pierwszy problem z doręczeniem", a jeśli problem nie ustąpi, to następnie "drugi problem z doręczeniem" oraz kolejno, jeśli nadal problem będzie istniał, kontakt zostanie zablokowany.

Istnieje możliwość ręcznego odblokowania kontaktu zablokowanego. Wówczas ponownie zostanie podjęta próba dostarczenia wiadomości e-mail na taki adres podczas tworzenia kolejnej kampanii mailowej. Odblokowywanie może się przydać, jeśli w adresie wystąpiła np. literówka, co było powodem niedostarczania wiadomości.

kopiuj link do schowka

Czy ten artykuł był pomocny?

Pomyślnie skopiowano do schowka

O czym chciałeś przeczytać, jakich treści brakuje?

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.