centrum pomocy

Przeglądaj inne treści

Kiedy tworzyć wersję kampanii mailowej?

Wersjonowanie kampanii mailowej może przydać się jeśli chcesz przekazać coś określonym grupom kontaktów inaczej lub wcześniej - wysyłając informację ekskluzywnie, przedpremierowo.

Kontakt, który otrzymał jedną wersję danej kampanii mailowej, nie otrzyma już kolejnej jej wersji. Dzięki temu, możesz np. zaplanować publikację aktualności z embargiem czasowym i wysłać kampanię z taką publikacją od razu do określonej grupy odbiorców - zobaczą ją przedpremierowo. Następnie, jeśli po oficjalnej premierze komunikatu, utworzysz wersję tej wysłanej wcześniej ekskluzywnej kampanii i zaznaczysz wszystkich jej odbiorców, kontakty, które otrzymały pierwszą wersję (przedpremierową), nie otrzymają już drugiej wersji tej kampanii, nawet jeśli znajdują się na zaznaczonych przez Ciebie listach dystrybucyjnych.

kopiuj link do schowka

Czy ten artykuł był pomocny?

Pomyślnie skopiowano do schowka

O czym chciałeś przeczytać, jakich treści brakuje?

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.