centrum pomocy

Przeglądaj inne treści

Kiedy tworzyć kopię kampanii mailowej?

Kopiowanie kampanii mailowej może przydać się jeśli chcesz powiedzieć coś na ten sam temat, do tej samej grupy odbiorców.

Kopiowany jest ten sam zestaw adresatów, który istniał w kampanii źródłowej, ale może być dodatkowo pomniejszony o ewentualne kontakty, których już nie ma w bazie. Zestaw adresatów kopiowanej kampanii nie będzie jednak powiększany o nowe kontakty, które pojawiły się na listach dystrybucyjnych od czasu wysyłki kampanii źródłowej.

Na samą treść skopiowanej kampanii można wpływać edytując jej treść.

kopiuj link do schowka

Czy ten artykuł był pomocny?

Pomyślnie skopiowano do schowka

O czym chciałeś przeczytać, jakich treści brakuje?

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.