Panel prywatności to miejsce, w którym kontakt znajdujący się w Twojej bazie, może dowiedzieć się jakie jego dane są przetwarzane, w jakich profilach (zbiorach danych), w jakim celu i na jakiej podstawie. Tam też zobaczy informacje o administratorze danych osobowych, a także, zależnie od ustawień, będzie mógł: usunąć się z bazy, wyrazić sprzeciw na wysyłkę maili, dopisać lub wypisać się z publicznie widocznych list dystrybucyjnych.
Link do Panelu prywatności znajduje się w stopce każdego maila wysyłanego z Oprogramowania netPR.pl, a także znajdziesz go w Panelu Dane osobowe lub na ekranie domowym komponentu Kontakty. Po przejściu do Panelu prywatności, kontakt z Twojej bazy nie zobaczy od razu swoich danych - będzie musiał wykonać autoryzację, podając swój adres e-mail. Po podaniu poprawnego adresu, otrzyma link z tokenem czasowym uprawniającym go do zobaczenia swoich danych i zmiany swoich preferencji.
Panel prywatności to narzędzie ułatwiające realizację dostępu do danych dla osoby, której dane dotyczą - automatyzuje proces informacyjny i bezpiecznie przekazuje takie informacje.