centrum pomocy

Przeglądaj inne treści

Mój profil - Powiadomienia

Powiadomienia to zakładka dostępna w panelu Mój profil.

Oprogramowanie netPR.pl może wysyłać mailowe powiadomienia o różnych kategoriach zdarzeń zachodzących w systemie. Każdy użytkownik może dowolnie włączać lub wyłączać stosowne kategorie używając przełącznika obok nich. Włączone i aktywne powiadomienia są oznaczone kolorem zielonym, wyłączone kolorem szarym. 

 

moj profil - powiadomienia

 

Dla użytkownika bez roli Administratora widoczne są dwie kategorie powiadomień:

  • kontakty
  • zarządzanie modułami

 

Dla użytkownika z rolą Administratora widoczne są dodatkowo kategorie:

  • tworzenie i usuwanie użytkowników
  • zmiana uprawnień
  • zmiana ról
  • tworzenie i usuwanie kont
  • limity
  • zdarzenia administracyjne

 

Każda kategoria jest paczką powiadomień - objaśnienie czego będą dotyczyć powiadomienia, znajduje się pod nazwą kategorii w interfejsie Oprogramowania netPR.pl.

kopiuj link do schowka

Czy ten artykuł był pomocny?

Pomyślnie skopiowano do schowka

O czym chciałeś przeczytać, jakich treści brakuje?

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.