centrum pomocy

Przeglądaj inne treści

Panele administracyjne

Panele administracyjne pozwalają na zarządzanie kontami użytkowników oraz kontem/kontami firmowymi. Panele te są dostępne tylko dla użytkowników z rolą Administratora.

 

Panel administracyjny - Użytkownicy, pozwala na:

  • zarządzanie użytkownikami (dodawanie, edycja, usuwanie, anonimizowanie, przywracanie)
  • zarządzanie rolami specjalnymi i rolami dodatkowymi

 

Panel administracyjny - Konta, pozwala na:

  • zarządzanie kontem/kontami (przegląd konta/kont, informacja o wykorzystaniu limitów)
  • zarządzanie użytkownikami z dostępem do określonego konta
  • zarządzanie ustawieniami bezpieczeństwa
  • zarządzanie nadawcami kampanii mailowych
  • zarządzanie ustawieniami poczty elektronicznej
  • zarządzanie własnymi instancjami Site Presentera

kopiuj link do schowka

Czy ten artykuł był pomocny?

Pomyślnie skopiowano do schowka

O czym chciałeś przeczytać, jakich treści brakuje?

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.