Kondycja systemu to panel analityczny w Oprogramowaniu netPR.pl pozwalający na analizę dostępności elementów składowych systemu.
Oprogramowanie netPR.pl jest dostarczane z kontraktem serwisowym SLA (z ang. Service Level Agreement). W praktyce to wskaźnik procentowy czasu w okresie rozliczeniowym 1 miesiąca, w którym gwarantowana jest dostępność:
- serwisów, portali i innych wdrożeń frontendowych w internecie (warstwa prezentacyjna oprogramowania określana jako SitePresenter)
- oprogramowania i usług do zarządzania treściami serwisów klienckich oraz rozwiązań backendowych (warstwa określana jako SiteController)
W ramach standardowego Regulaminu Korzystania z Oprogramowania i Usług netPR.pl gwarantujemy dostępność:
- 99,8 % dla warstwy prezentacyjnej oprogramowania (Site Presenter)*
- 98,5 % dla warstwy do zarządzania treściami i usługami (Site Controller)
Kontrakt w godzinach 23:00 - 01:00 przewiduje możliwość przeprowadzania prac serwisowych, o których informujemy na stronie https://netpr.pl/status
Sposób wyliczania poziomu dostępności jest opisany w kontrakcie serwisowym oraz jest audytowany w ramach niezależnych certyfikacji oferowanego oprogramowania.
W tabeli znajdują się informacje na temat dostępności oprogramowania za okres ostatnich 12 miesięcy. Dane są prezentowane oddzielnie dla oprogramowania SitePresenter* oraz SiteController.
Panel analityczny Kondycja systemu dostępny jest tylko dla użytkowników z rolą specjalną Administratora.
*Podane wartości są wartościami dla instancji aplikacji Site Presenter zainstalowanych w infrastrukturze netPR.pl. Jeśli posiadasz instancję Site Presentera zainstalowaną w infrastrukturze Twojej firmy, zgłoś się do wewnętrznego działu IT z pytaniem o wskaźnik jego dostępności.