centrum pomocy

Przeglądaj inne treści

Ekran domowy (dashboard) po zalogowaniu

Dashboard to ekran domowy widoczny po każdorazowym zalogowaniu użytkownika do Oprogramowania netPR.pl. Jego elementy to:

  • pasek z listą modułów
  • ostrzeżenia (widoczne warunkowo)
  • box Support (pomocy technicznej)
  • box Dokumentacji
  • boxy centrum pomocy
  • historia aktywności użytkownika
  • sekcja ze szkicami dokumentów
  • kafle informacji
  • Twoja historia logowania

Do ekranu startowego możesz wrócić w dowolnym momencie - prowadzi ikona domku w lewym górnym rogu, dostępna z każdej części systemu.

 


Pasek z listą modułów

Pasek prezentuje listę modułów, do których posiadasz uprawnienia nadane przez Administratora konta. Faktyczna liczba modułów na danym koncie może być większa.

 

Ostrzeżenia

Jeżeli na koncie wystąpią jakieś zdarzenia wymagające natychmiastowej akcji z twojej strony, wyświetlone zostanie ostrzeżenie z prośbą o wykonanie określonej akcji. W postaci ostrzeżeń system pokaże np. niedziałającą konfigurację DKIM dla domeny wysyłkowej lub wygasłą autoryzację kanału social media.

 

Box pomocy technicznej

Wszystkim użytkownikom Oprogramowania netPR.pl przysługuje telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne. Możesz się z nami skontaktować w dni robocze w godzinach 09:00-17:00.

 

Box przydatnych linków

Prezentowane są tutaj linki do istotnych miejsc (dokumenty, serwisy). 

 

Kafle aktualności

W tym miejscu znajdziesz publikacje podsumowujące większe aktualizacje Oprogramowania netPR.pl oraz artykuły z zakresu technologii i internetu.

 

Twoja historia logowania

W tym miejscu zobaczysz swoje akcje polegające na logowaniu lub wylogowywaniu z Oprogramowania netPR.pl. Po kliknięciu na “Zobacz inne zdarzenia” przejdziesz do Dziennika zdarzeń, gdzie znajdziesz też innych operacje, które wykonywałeś w systemie.

kopiuj link do schowka

Czy ten artykuł był pomocny?

Pomyślnie skopiowano do schowka

O czym chciałeś przeczytać, jakich treści brakuje?